(Foto av tribunen: Trine B. Schmidt)
Gründer og pappa Kjetil Kristoffersens bidrag til sportsklubben FALK kan skape muligheter til å fange store, nasjonale sponsorer. Det Kristoffersen kan som ingen andre kan, er å sette Horten på kartet ved å la internasjonalt kjente foredragsholdere som John Cleese entre scenen på Bakkenteigen.
To ganger i året samarbeider Publicom med Falk-håndball for å skape magi mellom scene og sal. Sist var det hele Nordens Mia Törnblom som trollbandt publikum på Bakkenteigen med sin livshistorie og sine teknikker for å bygge opp et bedre selvbilde. Samarbeidet gir gode penger i kassen for Falk Håndball, men ikke minst er dette en viktig del av strategien for å bygge opp merkevaren Falk.
Törnbloms humør og energi er i høy grad med på å løfte publikum inn i hennes verden, og man blir liksom ikke flau når man blir bedt om å massere sidemannens ukjente rygg på hennes oppfordring. I salen satt både medlemmer av Falk og sponsorer som fikk med seg både grunner nok til å bygge og holde ved like eget selvbilde.
Og en forståelse om at Falk kan fly høyt i samarbeid med Publicom.
Les også: Alt er mulig i FALK